Пам’ятка батькам
першокласника
1. Підтримайте в дитині його прагнення стати гімназистом.
Ваша щира зацікавленість в його гімназійних справах і турботах, серйозне
відношення до його перших досягнень і можливих труднощів допоможуть
першокласникові підтвердити значущість його нового положення і діяльності.
2. Обговоріть з дитиною ті правила і норми, з якими він
зустрівся у гімназії. Поясніть їх необхідність і доцільність.
3. Ваш малюк прийшов у гімназію, щоб вчитися. Коли людина
вчиться, у нього може щось не відразу виходити, це природно. Дитина має право
на помилку.
4. Складіть разом з першокласником розпорядок дня, стежте за
його дотриманням.
5. Не пропускайте труднощів, які можуть виникнути у дитини
на початковому етапі навчання у гімназії. Якщо у першокласника, наприклад, є
логопедичні проблеми, постарайтеся впоратися з ними на першому році навчання.
6. Підтримайте першокласника в його бажанні добитися успіху.
У кожній роботі обов'язково знайдіть, за що можна було б його похвалити. Пам'ятайте,
що похвала та емоційна підтримка ("Молодець!", "Ти так добре
впорався!") здатні помітно підвищити інтелектуальні досягнення.
7. Якщо вас щось турбує в поведінці дитини, його учбових
справах, не соромтеся звертатися за порадою і консультацією до вчителя,
вихователя або психолога.
8. Зі вступом до гімназії в житті вашого малюка з'явилася
людина авторитетніша, ніж ви. Це вчитель. Поважайте думку першокласника про
свого педагога.
9. Навчання - це нелегка і відповідальна праця. Вступ до
гімназії істотно міняє життя дитини, але не повинно позбавляти її різноманіття,
радості, гри. У першокласника повинно залишатися досить часу для ігрових
занять.
Як розвинути самостійність у дітей
Пам’ятка для батьків
«Людина не може бути вільною,
якщо вона не самостійна».
М.Монтессорі
1.Визнайте особистість дитини і її недоторканність.
2.Сприяйте формуванню адекватної самооцінки. Людина з низькою самооцінкою постійно залежна від чужої думки. Формування самооцінки дитини залежить від оцінювання її батьками, тому що в цьому віці дитина ще не вміє оцінити себе сама.
3.Залучайте до реальних справ сім'ї. Можна проводити міні-наради за участю всіх членів родини, спільно планувати сімейні справи.
4.Розвивайте силу волі дитини. Навчайте сміливості, витривалості, терплячості, докладати зусиль для досягнення мети.
5.Навчайте планувати. Складайте план дій. Велику і складну справу вчіть розбивати на ряд Конкретних дій.
6.Привчайте до праці якомога раніше. Дитина має знати свої домашні обов'язки, вміти виконувати доручення.
7.Вчіть спілкування з іншими дітьми, дорослими людьми. При цьому пам’ятайте – модель батьківської поведінки сприймається дитиною як зразок для наслідування.
Немає коментарів:
Дописати коментар